Storstädning!

Så ja, nu har jag städat hela rummet, det var ganska stökigt efter en vecka med bianca.. haha nej då, men ja har torkat av alla hyllor och skåp, damsugit under/bakom sängen, rensat i mina skåp,sorterat o osv osv....
Skönt att ha det gjort! Ska snart gå ut med zogin, han har legat o väntat på det hela morgonen..

Men idag tror jag nog att jag bara ska ta det lungt...ska nog gå till stinsen om jag hittar mitt presentkort på akademibokhandeln som jag fick av skolan...ska köpa mig pennor o sånt... skolan börjar på onsdag?! gaaah :S

Feel the pain.
/ nina
ps...här är haglet från i fredags...syns inte så jättebra, men d var värre än vad det ser ut..
(inte jag som pratar i videon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0