Telias bredband suger!

Har inte kunnat blogga något på ett tag:( har haft problem med internet så klart telias bredband suger verkligen hahah!
Hur som helst  ska jag ju bo hemma hos Nina hela helgen så vi kommer nog blogga ganska mycket:-)!

Nu är jag äntligen klar med jordgubbarna det tog ju ett tag hihi brände mig typ tio gånger gjorde skiiiit ont!!!
men dom blev riktigt goda iaf :)

Aja vi kommer nog mobil blogga någon gång under kvällen :)
hoppas det inte börja regna ! håll tummarna puss/yasmine

Kommentarer
Postat av: Denise

Ååh vad gott det ser ut! Jag vill oxå har jordgubbar!

2009-08-07 @ 22:25:34
URL: http://deniseguelli.devote.se
Postat av: Jenna

Åhh vad sugen man blir!!!!

2009-08-08 @ 00:12:12
Postat av: yasmine

haha.. ja det var jättegott men fan vad jag brännde mig haha!

tack tack jag tycker verkligenom er hahah för att ni kommenterar alltså :P <33

2009-08-08 @ 01:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0