Thaimat

Hallå i stugorna allt bra?

Vad tycker ni om thaimat? ni vet vårrullar, kyckling med cawshelnötter (stavning?!) och såntdär?
Själv älskar jag det! Vi köper ofta hem mat från min kompis felicia pappas resturanger, han äger flera stycken, trots att dom inte är thailändare, men det är såklart riktiga thaiisar som lagar maten :)

Thai house wok heter dom, grymma! 
Så bor ni i stockholmstrakten, så rekomenderar jag grymma resturanger!
Vi ska äta det ikväll, mmmmmmmm så gott det kommer bli :D

Har någon av er varit i Thailand? det är underbart där! 
Det är typ som ... en dröm? allt är så ballt. 
Kritvita stränder,klippor, mini hajar, palmer, god mat, allt är så coolt, det är så  annurlunda mot allt annat, ni borde verkligen åka dit!

Yasmine ska äta här! Och det blir thaaaimat :) Mamma kommer snart hem med det! Är sååå sugen!

HAHAHHAA jag och yasmine gjorde nyss världens roligaste sak, vi garvade ihjääääl oss! Vi fastnade i tröjan som vi båda satt i, och vi fick gå upp för trappan när vi liksom satt ihop, så pappa fick hjälpa oss och fixa dragkedjan, shitt vad vi garvade! HAHAHAH
aja ni får se bilder snart, i yaz bilder

Over and out! / niiina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0