THE VOICE IMORRN !!!!!

Wohooooo.. fast dessvärre kommer det bli regn ;(;( Men men det hindrar inte oss från att skaka rumpan !! Hahahah...
Nu sitter jag i min säng med yasmine och min hals har inte blivit bättre !!!!!!! Men det gör inget :)

Idag var vi in till stan en stund, det var fint väder när vi kom in till stan men när jag och Dani köpte våra UNG08 t-shirtar så börja det ösregna och sen började det hagla bollar stora som köttbullar !
Vi drog till kungshallen och jag, yasmine och dani åt arabiskt medans emma åt pasta haha sen drog jag och yasmine hem och dani o emma stanna kvar i stan :)

Tråkigt att ni slutat kommentera helt plötsligt men aja
Btw det går fortfarande inte att lägga upp bilder konstigt nog men men jag uppdaterar med bilder såfort det funkar

// Sanna

(TJEJER NI MÅSTE UPPDATERA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0