Tjainare!

Oj vad tiden har gått! Klockan är redan halv 2 haha. När jag kom hem från Sanna vid typ 23 så va min storasyter här, och jag har typ inte träffat henne på ett tag så vi satt och snackade i typ 2 timmar haha...
Aja men jag e super trött haha fast jag sov så länge idag. Nina och Bianca ska typ inte med på ung08 imorn, så det blir bara jag Sanna Emma och Yaz:P
Förresten så måste vi lägga upp filmen som vi gjorde igår hahah!
OMG!!!!!!!!!!
Okej fick nästan hjärtstillestånd-.-
Skulle ladda in videon men min mobil hakade upp sig så den stängdes av så va allt borta! Min musik mina bilder ALLT!
Men när jag startade om den så funkade det... tuuur asså!
Aja tänker be Emma the youtube master lägga upp den haha..

Ska sova nu.. men vi hörs imorn!
Sovgoott/ Dani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0