Trött

Kvällen var skit rolig förutom där på slutet... Många skrattanfall haha... DANI DU MÅSTE LÄGGA IN VIDEON MED NINA/OLGA HAHAHAHHAHAHAHA

Men yesyes, hehe, måste berätta om min morgon bara..
Jag dammsög i hallen och såg allmänt förstörd ut (smutisgt hår, pyjamas, no smink och typ trött hehe) och då plingar det på dörren, så jag öppnar och där stog en kille som jobbar med vår uppfart och han typ frågar om nån jäkla skiftnyckel och jag ba öö nää jag venne var den e. sen kollar han lite på mig och sen går han.
Sen när jag ska dra till Dani var jag typ fett fixad med klackar och allt och ni skulle sett killens ansikte asså, han trodde inte jag va samma människa som på morgonen HAHA skit kuul

Men nu ska jag sleepa / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0