UNG 08

Wiiiiho!
Vad kuul :) Jag och bianca vaknade typ nu.. höhö! Men idag ska vi till ung 08 med tjejerna och det ska bli riktigt kul! Kommer nog träffa lite folk jag känner, och bianca ska ju sova hos mig heela veckan :D
Vi kommer ha kuuul så ni får nog se bilder :)
Ska ni till Ung 08? vi ska på the voice också! Längtar till det mest! Ska bli såååå roligt! :)
Och sen på lördag så ska jag på någon Diggeloo grejs konser, mamma o pappa hade fått biljetter till den, och dom är bortresta, så why not?! Hörrni tjejer, hör av er om ni vill följa med! Vi har tre biljetter!
Första bänkraden + en filt, klockan åtta på lördag! HAHHAHA nej ja driver, men ni får säga till om ni vill häänga med!

Fatta vad nice och ligga där hon ligger!
/ nina


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha nina the voice e på lördag?

2009-08-11 @ 12:22:45
URL: http://densy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0