Ut med tha boat.

Hallåhaallå!
 Måste bara säga att jag håller med Sanna jättemycket om det hon skrev om Therese rojo och om hennes mördare och flickvännen, hur kan man vara så respektlös? noll respekt. Usch! Jag tycker så synd om Thereses vänner & familj.
vila i frid!

Nu ska vi ut med båten över dagen, tror vi ska lägga oss på svajj i edsviken och bada & äta lunch  och sola!
Härligt! Vad ska ni göra idag? solen skiner så man måste ju vara ute..!

Btw, UNG 08 I ÖVERMORGON! lääääääängtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! The voice på fredag!
Och föressten! The ultimated kmr uppträda på ung 08 klockan fem på fredag! Det är en dansgrupp och tjejerna som går där går i min & Emmas dansgrupp och alla dom gick jag med på dans lägret i början av sommaren, dom är jätteduktiga. Så kolla på dom klockan fem i kungsträdgråden på fredag!
Puss / nina
ps..funkar inte att ladda upp webb bilder just nu!



Kommentarer
Postat av: Emeliié

Jag läset på Aftonbladet om Therese, tycker det är SJUKT !!

2009-08-09 @ 12:36:54
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0