Memories



Dimme! Och Rikard i bakrunden 6:an


Emma och jag i 6:an hahah


Jag i 6: an HAHA


Jag och Elsa i 6:an


Jag sover och Elsa posar HAHA<3


Elsa och Nicklas på fjärdlång i 6:an


Jag Elsa Jack och Nicklas krigar för Sannas pepsi som Nicklas och Jack gömt där AHAH,
 fjärdlång 6:an(OMG NOTERA MIN BENA! TYP VID ÖRAT!! SHIIT)


Tha boys, början av 7 :an


Me and the girls början a 7:an


Jack ahha 7:an


Nina och jag:) 7:an


Sanna och jag mitten av 7:an


Sanna och jag on tha phone..med varandra kanske..?


Nina och Nicklas hihi 7:an


HAHAHA, Nina Jag Sanna 7 an


Nicklas HAHAH


Elsa och jaaaaag:)


Sanna och Birk HAHAHHA


Elsa och jag på julavslutningen 7:an


Elsa och Johannes på båtvakten haha 7 an


Nina haha! På Emmas party 7:an

Lite kul att kolla tebax på gamla bilder, SHIT vad lla har förändrats..

Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0