Svar på frågestunden

Postat av: hannah

Emma...bor du i villa eller lägenhet?
Sanna har du syskon?
puss


Svar:
Emma:
Jaa jag bor i villaaaa! :D
Sanna: Japp 2 stycken faktiskt

Postat av: Verre

Vem som helst kan svara =D ...... Hur länge har ni varit kompisar ?
ha det bra / verre


Svar:
Dani, Nina
och Emma har kännt varandra i 8 år
Sanna och Yaz har kännt varandra i 5 år
Nina och Yaz har kännt varandra i 3 år
Sanna Nina Dani och Emma har kännt varandra i 3 år
Dani och Emma har kännt varandra i typ 10 år
Dani har kännt Yaz i 2 år
Emma och Yaz har kännt varandra i 2 år
Det roliga är att vi ändå alla har gått i samma skola hah.

Postat av: Claudis

Till Nina:Vad heter din klass på Marikas???
Vem har du som lärare???
Grym blogg!!!!!!


Svar:
Nina:
902, 303, 407 tror jag :) Mina lärare heter Isse,Malin,Jonas Och Sean banan ;)

Postat av: m

till dani: du va jättebra kompis med elsa förut är ni fortfarande det??
till nina: har du syskon??
till yasmine: vem är din bästakompis i din klass, alltså i din skola??
till emma: är du ovän med någon i din klass??
till sanna: vem är din allra bästa vän??
och till er alla: beskriv dig själv med 3 ord :)


Svar:
Dani:
Asså såklart vi fortfarande är vänner,men båda har förändrats rätt mycket under tiden vi bråkade så jaa, haha,
om jag ska beskriva mig med 3 ord blir det nog.. Skrattnörd,seg, rolig
Nina: Jaa två systar:) Skrattig,glad och positiv
Yasmine: Korken:) Matvrak,Speedad och glad
Emma: Nej jag är vän med ALLA! :D Hungrig, Rolig, Blond
Sanna: Elvira:) Jag, vet, inte

Postat av: Emma

Varför startade ni en blogg tillsammans?
Är ni bästisar?
Hur lärde ni känna varandra?
Grym och fin blogg, fortsätt! :)


Svar:
Alla: Vi satt i en park och typ bara drev om tanken men sen så fixade vi vi bara det:)
Jaaaa bff! Vi känner varandra eftersom att vi går i samma skola i guess:)

Postat av: Josse Dansar alla, eller e det ngn som håller på med ngn annan sport eller så?
Om ni bara fick äga 3 saker, vad skulle de då vara?
Ha det!


Svar:
Alla,
Nina och Emma dansar men Dani Yaz och Sanna letar efter sporter;) Mobil, Data, pengar!

Postat av: Karin

Till alla: finns det ngn utanför din skola, men är lika gammal som dig som du har som bästis?
Till alla: var shoppar ni helst?


Svar:
Yasmine:
Jaa Sofia, jag shoppar helst på H&M
Dani: Nej inte jämngammal men annars e det Ebba som är 94:) Gina och H&M 
Sanna:  Jaa:) H&M
Emma: Linda, Jag shoppar lite varsomhelst:)
Nina: Bianca! Divided

Postat av: lindah

najjs. jag vill ha receptet på era cupcakes haha :) seeer grymt gooda ut (a)<3


Svar:
Emma skickar recceptet till din blogg senare!:D<3

Postat av: Patte

Nina gillar du rosa kalsonger
Emma Vad heter din kille
Yasmine vad skulle du säga ifall jag knacka på din dörr?
Sanna brukar du posta brev?
Dani har du staket runt din träd gård

Alla vad är det pinsammaste ni har gjort i somras?


Svar:
Nina:
Jaa det är det finaste som finns. det pinsamaste jag har gjort i sommar var när vi var vid poolen i vårt hus i italien, så var det två bög kompisar till mina föräldrar som bodde hos oss, några dagar innan dom kom dit så var pappas roliga  kompis Jens dit, han lärde mig att göra " bögvolten" från kanten, så iaf när tomas och torsti (bögarna) kom dit så frågade torsti mig " nina kan du göra volt?" Jag " Neej..." ..." eller joo jag kan göra en bögvolt!!!!!!!!" Det skriker jag ut...
Jag hann inte förstå vad jag själv nyss sagt.. jag dök ner i poolen och jag & jens skrattade så mycket! haha!
Emma: Mr.Hemlig ;o ! Jag har gjort många pinsamma grejer i sommar, och just nu kommer jag inte ihåg vad som är pinsammast...
Yasmine: Hej kom in jag har stuvade kantareller ahahaha! Jag har inte gjort något pinsamt i sommar!
Sanna: Aaa jag postar brev vaaarje dag! Cyklat in i en vägg i centrum när jag skulle styla ahah..
Dani: Jaa det har jag ahah. Det pinsamaste jag gjort var nog när jag halkade i SL tältet på ung08 haha...

Postat av: Johanna

Sanna går du i samma skola som dom andra tjejerna, det känns som att du är lite utanför.. mår du bra?


Svar:
Sanna:
Jag mår väldigt bra och ja jag går i samma skola som dom:P

Postat av: Linda

Dani har du mycket status? :D:D:D



Svar:
Dani:
Hahhahaahh aaaaaaaa :D

Postat av: Olle

Yasmine gillar du hotdog?


Svar:
Yasmine: NEEEJ, jag hatar det!


Postat av: Svante

Sanna vad är din favorit grönsak???????



Svar:
Sanna:
Tomat såklart!


Postat av: Karro

Emma gillar du att stoppa köttbullar i näsan? :D:D



Svar:
Emma:
Yes! I love it!


Postat av: Gisem

ey nina gillaru att blogga ensam eller med tjejer eller asso med dina kompisar?


Svar:
Nina:
Aaa det känns inte lika ensamt att blogga med tjejerna men ett minus är att emd är förbjudet.

Postat av: Lisen

Yasmine hur mår du idag? du e söt



Svar: 
Yasmine:
Jag mår bättre än någonsin!

Postat av: Yamin

daniiiiii är du en wiiiiii nörd



Svar:
Dani:
HAHAHA, aa man blir ju Wii nörd ifall man har spelet:D


Sådär det där va ganska jobbigt men nu e det klaaaaaaart!

Puss
/ Densy



 
 




 


Kommentarer
Postat av: Verre

Tack för att ni svarade =)

2009-08-24 @ 20:33:47
URL: http://verresss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0