Sommaren 2009.

Det har hänt så mycket denhär sommaren,jag har träffat så mycket nya människor och kommit folk närmare, jag har saknat människor,jag har rest,ätit god mat,badat,rixfm,solat,varit i skärgården,firat min systers student,ung 08, the voice...massor! Och dessutom skaffat en ny blogg med tjejerna!

Den här sommaren har haft så mycket att erbjuda, vet inte hur jag ska förklara..men jag har gjort  mig själv stark på något sätt...det finns tre personer i mitt liv som betyder mer än många andra,som är väldigt speciella för mig, och dom har jag klarat mig utan nästan hela sommaren (träffade en av dom för nåra veckor sen), men det har stärkt mig.
Jag har klarat av någonting jag inte trodde jag klarade, jag har gjort saker,rest & tagit mig i genom saker o ting utan att behöva träffa dom. Underbart.

Jag har blandannat varit på dansläger en vecka, firat min ena storasyster som tog studenten, varit på sicilien i tre veckor,varit ute med båten,varit i skärgården,varit på grönalund, utekvällar, cyklat,badat och mer mer mer mer mer.
Det skulle aldrig ta slut om jag skulle skriva ner allt, den här sommaren har varit så sjukt bra.
Men jag måste ändå erkänna att förra sommaren var bättre...det var den.
För då vann jag en sak... läs på www.ninaaas.blogg.se (augusti 2008) Och det har gjort mitt liv känns det som, den dagen byggde upp mitt liv. Och den sommaren var jag hemma mera, var ute med båten mer, och ja den var så bäst.

Jag älskar sommaren, så jävla härligt. Har lärt känna så mycket människor!
Värme & sol. Tack alla för den här sommaren...visst den är inte riktigt slut..det är ju augusti trots allt.
Men skolan börjar snart & sommarlovet är inprincip slut.
Jag är nöjd & glad...ska ändå bli skönt att allt börjar igen..det 'gamla vanliga'

Tack för att du läste! / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0