VECKANS BLOGG!

Okej nu har jag riktiga news här! Tjejer vi har blivit utvalda till veckans blogg på Fridas blogg! ( http://fridasjoblom.blogg.se)
det går inte att länka på min dumma dator..men hoppas Emma eller någon av tjejerna kan göra det !
Men iaf!

RÖSTA på oss! Kom igen nu! Vi är nummer 15.

Ni gör som så att ni klickar er in på Www.fridasjoblom.blogg.se och klickar på komentarer! 
Skriver in " jag röstar på nummer 15." 
Klart! Kom igen, gör oss en tjänst!

Vet ni vad Damon föreslog? vi ska få ett plagg från hans märke ( Dbrand) som vi kan lotta ut här på bloggen..och då slog det mig..att röstar ni så mycket så vi vinner veckans blogg, lottas plagget ut till den som röstat & tipsat andra mest!

Så rösta på nr 15 på www.fridasjoblom.blogg.se !

/ nina
ps.. Emma elr nånannan .. kan ni länka till fridas blogg? då blir det lättare för läsarna!


Leker vig..haha!

föressten.. jag har skrivit lite på www.ninaaas.blogg.se


Nattinatti mina små sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0