Damping out loud

Segaste datan ever jag lovar. Skulle faktiskt ladda upp bilderna men det tar så jäkla lång tid så jag gör det imorn istället.

Har inte hunnit blogga på evigheters evighet känns det som, men jag lever my life typ hehe :)

Jag installerade min cam nyss, och JAG KAN FILMA?! Jag har haft min cam i 1 år typ och jag har inte vetat att man kan filma med den. Misslyckat ja. Och det är helt nytt haha :p Förut gick jag in på typ min dator och nu är det typ fett coolt o allt.. hehehhehehe fattar ni hahaha

Men whutever, ska sova nu. Kan säkert lägga upp min misslyckade video där jag faktiskt fattar att man kan filma ahhaha skiiit fuult!

Yeyeyeye, guud night / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0