deppsäck

Hellu, jag har ägnat dagen åt att sortera filmer & så. Sånt där tråkigt som måste göras.
Jag är också fett deppig idag, har lyssnat på musik & kollat på bilder, jag är inte på topp idag alltså, whats wrong with me?! Jag är så störd, har glömt att ta hem mina engelska böcker!! Och jag har prov imorgon, puckade jag alltså.

Så nu får jag skita i invigningen till butiken vi skulle på, och gå hem till felicia & hämta kopierade papper av det vi ska kunna, oh sätta mig & plugga istället! KUL?!!!!!!!!!!!!!!!! Fan alltså. Är så trött på skolan, redan.
D
et ända jag behöver just nu är den 17 oktober.

Nu är föressten min tjejmiddag planerad, men den här hemlig :)! så de så.

 see u

-nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0