GRATTIS SANNA!

Idag fyller världens sötaste tjej år som ni kanske redan vet :)
och i kväll ska vi äntligen fira henne:)

Igår åkte jag och dani in på till stan asså det var så SJUKT KUL!
vi typ garvade ihjäl oss åt ägg?! hur kan man igentligen tycka att ägg är något roligt hahahhaah!!

Nu står finska emma brevi mig och vi ska typ ha lucia träning hahah med charlotte (våran amrikanska musik lärare) hahah:)

Sen har jag so-prov på lag och rätt och det känns icke lika kul men that's the life haha:`)

juste igår fick vi våra skolfoton :)

puss puss emma hälsar att ni är kycklingar hahah det här komr dani typ tycka är kul aja hej dååååå!!/yaz

okej här får ni en bild på min mamma och hennes kamrat typ den ända bilden jag har på min dator i skolan hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0