I don´t get it

TJOHO !!!!!!!
Hahah idag är jag glad  :P Jag har typ humörsvängningar men aja
Idag har varit vanlig skoldag, började med NO och slutade med bild haha inte så intressant,

En sak jag undrar över och har undrat över ganska länge är varför folk färgar håret mörkt på vintern, asså grejjern är den på vintern är man blek och varför ska man då färga håret mörkt och bli ännu blekare?:S Jag syftar då på folk som säger "nu är det vinter då måste man färga håret mörkare" i princip.

Imorrn ska jag handla och så för vet ni vad som händer på fredag ?
JOO JAG FYLLER JU ÅR !:D


Btw svar på angelicas fråga: Ja vi är fler som skriver den här bloggen ? Om du kan läsa på rubriken så står det tydligt DANI, EMMA, NINA, SANNA och YASMINE !

// Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0