jag är kär i ett halsband

Våra glasögon vi ville ha finns inte :'( är slut öööverallt. BAJS.
Men jag hittade typ världens snyggaste halsband på veromoda! Långt silvrigt & massa symboler på, behöver verkligen ett sånt, och detdär var så sjukt snyggt! Så ska nog köpa det imorgon eller någon dag!
Hahaha vet ni vem jag sprang på på centralen? hah jag gick ner för trappan & han gick uppåt, och så tyckte jag att jag kännde igen honom, han såg så bekant ut! Så jag ba " hejhej!" , och han hälsade tillbaka och log, när jag paserat honom insåg jag att det var Kevin borg.. oops.. en typisk nina tabbe! HAHAHAHA

Kevin Borg är i final av Idol 2008
trevlig o söt var han iaf! :)
Nu taggar jag som fasiken för de 17 oktober! Nu ska jag fixa mig pöss/nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0