sannooo

Gooodmorgon världen! :)
Vill först bara gratta sanna som fyllde fjortis igår! Kan inte fatta att det har gått typ två/tre år sen jag lärde känna dig sanna, helt sick vad tiden går fort! graaaaaaaattis iaf, i lööve u! <3
Igår var en galen & rolig kväll, alltid lika kul med tjejorna! Bilder kommer nog från emma & dani, jag har ju ingen kamera ännu :'( !
Men nu längtar jag ihjäl mig tills jag fyller år & till nästa helg då yaz fyller år! Oktober är värsta fest månaden! hahaha :P
Idag ska jag nog vara hemma tillo börja med, sen kanske träffa natasha, sen på calle flygare & sen kanske vara med tjejerna, eller hemma, ah jag vet inte! Men jag får ta dagen som den kommer helt enkelt ;)
nyvaken nina right now!
Pöss / nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0