sörry




Längtar så sjukt mycket tills jag får en kamera(!)
Idag var vanlig dag, skola, dans osv. Fick nya kläder från dansen & sådär.

Glömde att skriva grattis till min "lilla" underbara vovve igår, som fyllde 10 år!


Min älsklings sötnos! Som alltid gör mig glad när jag kommer hem & som alltid väcker mig på morgonen, i love u zogin <3333333333333333! :) Och är hur pigg som helst för att vara 10!



Har inte uppdaterat så bra i know, bloggtorka  tror jag.
Hoppas ni mår finfint, jag mår konstigt, fick ont i kroppen på dansen, sajjk, Vet inte vad det är :S
Men jaja, läängtar tills ett viss datum! och till helgerna framöver, fest fest feeeeeeeeest :D

Puss/nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0