Tiden läker alla sår

And it sure does typ. Fick sår på hornhinnan förra onsdan och har suttit blind hemma resten av veckan :p Idag kom jag till skolan som värsta stekaren haha.. Solglasögonen på överallt liksom. FEWTT COOWLT!

eeh NOT som Nina skulle sagt hahaha

Och det är oxå därför jag inte uppdaterat, eftersom jag varit i stort sett blind. Men mina dagar har gått ut på att sova och äta, så man har inte missat mycket liksom -.-

Och juste, fick Lasses urgamla data eftersom min gamla gick sönder ( rip ) och den S U G E R. Riktigt trög och man måste vänta i evigheter tills den laddar klart :( Och alla mina bilder är på ett usb minne och jag orkar inte! Vill ha en ny härlig data som jag inte får ångest av. Trött på det hääär...

Kolla vad jag hitta hehehehehhehe


Ett år sen :D Bella Nina Makki Dani Elsa & jag på Sannas drivfest. ( fjortistema hahahah )


Kommer antagligen itne använda den här förrens jag kommit överens med min mor. Ska böna och be om en ny innan jul... Mohahah
Kiss & bajs / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0