Tonight

Shuuu alla:)


Sämst uppdatering hah men det är ju söndag så..
Igår va jag Elsa Yaz och Sanna hos mig vi va ute ett tag och träffa lite folk men sen kom vi hem och kollade på the uninvited (stavning?) den va skit bra, men blev lit besviken på slutet haha. Sen fortsatte jag och Sanna att koll apå låt den rätte komma in, och den SÖG asså den va seg tråkig och fattade noll.
Sen somnade vi typ vid 3 och vaknade 1 :S

Och då åt vi och kollade på mulan 1, asså alla disney filmen är så sjukt läskiga, och sorliga ifall man tänker efter att den är gjort för barn haha.
Jaja sen när Sanna gick har jag itne gjort något, ska damsuga mitt rum, och sen bara mysa med någon film.
Förresten så ska jag äta jätte god mat idag! :D :D :D LIBANESISKT,mmmmmm Yaz och Sanna förstår mig hihi

Puss
Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0