Weeeird..

Hejhej, idag har vart en tråkig dag hahah, började med hemkunskap och vi gjorde raggmunkar !
sen så hade vi no osv.. vi hade engelskaprov idag också , det gick väl okej
Jag vet inte vad det är med mig längre hah.. jag går runt och tänker en massa hela tiden och oroar mig konstant över saker som egentligen bara tiden kan bestämma över..
Menmen jag ska inte rycka ner stämningen nu haha..

En sak till "anonym" som kommenterar danis inlägg, sure du får tycka exakt vad du vill men du behöver fan inte säga det och om det nu är nödvändigt så var lite mogen och kommentera med ditt namn, men eftersom du nu inte vågar det så står du antagligen inte för det du sagt och det kan jag förstå eftersom dani är vacker och inte ful på nått sätt !
TACK !

// sanna


Bild från förra året, Felicia, Bella, Elsa, Mulle, Jag och sen Nina med götten hahahaha:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0