ÅÅÅÅÅÅÅH

Hello guys!

Herregud vilken dag det har varit idag! Onsdagar brukar vara rätt chill men jag är helt slutkörd..

Vi började med no som var rätt okej, och sen hade vi gympa...då skulle vi springa 2000 meter vilket är 5 varv runt banan på vallen. Om man klarade under 9 minuter fick man mvg om man klarade under 10 minuter fick man vg och om man klarade under 15 minuter fick man g. Själv är jag ganska nöjd med mitt g som jag fick ahah men seriöst ingen fick bättre än g och jag gjorde mitt bästa.

Efter det så skulle vi haft so men Emmas öga va skit rött och lärarna sa att vi skulle följa med henne till vårdcenteralen så jag och Sanna gjorde det men sen blev vi tvugna att komma tillbaks till skolan för att äta men emma fick vänta på läkaren. Hon hade tydligen fått ett sår på hornhinnan så aa..

Jjaj kom nyss hem från Sanna men nu vill jag SOVA, men måste plugga lite..

Puss
Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0