Åh nej!

Min data har gått sönder! Den stänger av sig själv efter 5 minuter på datan, om ens det. NOT GOOD! Är rädd att alla mina bilder och låtar kommer försvinna... Men jag får väl hoppas att det att hårddisken inte kommer skadas :(
Så det kommer inga roliga & härliga videos idag :( Skulle annars kommit typ 4628765 stycken ;) HAHAH Menmen, what to do liksom?
Jag ska snart klippa mig mihihi :D Och då ska jag passa på att färga håret... Är lite osäker faktiskt, om jag ska göra det eller inte. För om jag ska det ska det bli min "naturliga" hårfärg, alltså lite mörkare än det jag har nu. Men vi får se, allt kan hända :p

Orkar inte mer assåååååååååååååååå ÅH JAG VILL HA MIN DATA NU / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0