bajs

Hej sötnosar, efter skolan mötte jag somsagt upp Pao, sötnos! Åkte in till sccchööna söder, gick runt & jag skulle köpt en SNS påse, men dom var slut blöhö :( Träffade  också Kleerup, haha! cooling han var då! Sen var det dans, shitt känner verkligen att jag tappar 'fokus' på dansen, jag vill satsa ALLT på dansen, jag vill verkligen utvecklas mera, men skolan tar typ över allt, + tusen andra grejer, jag tänker på annat & fokuserar inte, jag måste skärpa mig. Dans är det bästa jag vet & kommer alltid att vara det. Thats it.

Har nyss sett på andra avenyn, nu är det något sajjk program på! Vi hörs! pussi/ nina

åh, varför varför blir man blek igen??????????????????!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0