B.A.R.B.I.E

Tjena mors!
Idag efter skolan gick vi till Sanna och åt, och sen skulle Nina testa ifall man får en stöt utav ett sånt där tennisracket med typ el som man dödar flugor med, aa iaf Sanna sa att Linn hade testat det och att det hade låit men att hon inte hade kännt något, så Nina typ höll grejen mot sina ben och kände inget, så hon ba jaa men då kan jag väl peta på fingret med den men när hon petade med fingret fick hon typ en stöt och började skrika hahaha, asså jag la mig på golvet och garvade ni fattar inte hur kul det såg ut haha,men vi hade tråkigt så jag Sanna och Nina åkte till Kista.
Och gjorde ingeeeeeeeet och sen åkte vi till Sanna igen hehe...och när jag och Nina skulle gå så såg Nina att Sanna hade sånna där "Japanska lyktor" i sin trädgård och hon bah:åååh kan man äta dom här (för hon trodde det var en typ frukt nivet sånna som man kan äta..minns inte vad det hette men jaja) vi ba jaa dåå dom är skit goda smaka, men sen frågade hon Sannas pappa ifall man kunde äta dom och han ba neej... hahah så det var också ganska kul.


Kan erkänna att dom är ganska lika, eller vad tycker ni?




Jja nu ska jag eeeeeeeeeta


Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0