Best I ever had

Oj verkar som att ingen av mig Yaz Emma eller Sanna har orkat blogga om igår.
Jaa vad kan man säga vi kollade på en film hos Yaz men den va tråkig så vi gick en promenad från Yaz till vallen och där träffade vi mulle och sen lite andra folk.
När vi kom hem försökte jag övertyga Emma att sova hos mig för vi hade så mycket att snacka om, men hon ville hem. Sen snackade vi i telefon men jag va skit trött och frös lite så jag la mig, kunde inte sova så bra inatt, Stella gick runt i alla rummen och typ letade efter någon eller något, och jag vaknade typ varannan timme..
Jaja nu ska jag fixa my room och sen ska jag och tjejerna på en promenix med Stella till edsviken, vi har myyyyycket att snacka om :)



Vi hörs senare
Puss& Kram/ Dani


Jag ochh Nina i typ vintras?


Ninuuuu och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0