Bloggtorka !

Hej läsare, ja jag har bloggtorka vad ska man skriva om liksom ? Det blir samma sak hela tiden ju plus att det är inte kul att skriva när ingen kommenterar ?:S
Asså seriöst om ni inte börjar kommentera så är det inge kul att skriva längre så vem vet då kanske jag slutar ?

Aja nog om det men skärp till er nu och börja säga vad ni tycker, det spelar ingen roll om det är posetivt eller negativt.

Igår kväll var vi ju som sagt på tjejmiddag hos felicia, det var mysigt :) Sen så drog jag, Yasmine och Dani och tog en promenad och hämtade danis saker för dani och yas skulle sova hos mig :)
Imorse vaknade jag av att Knoppe var borta och att Dani gick upp och kollade på TV med min lillasyster haha.. Jag och dani gick till konsum och skulle handla frukost medans yasmine fortfarande sov.

Dani drog vid typ tolv och jag och yasmine drog till stinsen, sen gjorde min mamma cheesecake MUUUUUUUUUMS:D:D:D


Chao / Sanna

Kommentarer
Postat av: Verre

Det finns inte så mkt att säga, än att eran blogg är jätte BBBBRRRRRAAAAA !!!!!! =) Det är kul att ni har en blogg tillsammans. Alla skriver. Jag checkar in eran blogg varenda dag. Jag följer till och med eran blogg på blog lovine ! Så nu har jag kommenterat..



Tips till alla er andra KOMMENTERA !

2009-09-05 @ 22:04:03
URL: http://verresss.blogg.se/
Postat av: Tahsim

Sanna e Bäst!!

2009-09-05 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0