BRA DAG!

Hej jag har haft en fantastisk bra dag idag :)
jag hoppas att även eran dag har varit toppen!
Idag var det bara en grej som skulle kunna va en orsak till att de här dagen skulle bli skit tråkig och det var att jag hade kemi!!!
JAG HATAR DET JAG HATAR DET!!!
men jag gick typ runt till dom andras klassrum och störde dom och så gick jag och prata alla typ:-)
alla i sofielund är ju så trevliga!! okej nästan alla.
 
Jag var nyss i centrum och då hittade jag två mössor en blå och en grå från h&m som det var rosetter på hhaha jag tkr ju om det hihi.
och så hittade jag lite prylar som man kan ha i håret :P nu till hösten hahaha.
det får jag ta och köpa imorgon för jag hade inga pengar på mig nu hihiihih!!
nu ska jag äta lite och sen ska jag fara i väg hahah:P:P
sen måste jag plugga eng :(
puss puss!!/yazoooo
ninas mormor fina och mysiga hus som vi skulle åka till i sommras men som inte blev av hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0