chiiista

Tjo fadderittan! Filmen var aaaaaas BRA! *tummen upp tummen upp* verkligen värd att se! Gör det! garvade ihjäl mig! Haha en tjej som satt bakom oss pratade as högt och typ skrek när filmen började så mamma vände sig om och sa till henne & då började hon käffta imot och mamma blev skit irriterad haha!
Vi åt tapas, så sjukt gott! det blev Quesilladas.. eller vad det nu heter, testa det! super gott (:
Sen hann vi med lite shopping också! Jag handlade en rosa t-shirt med "knappar" på axlarna, super fin faktiskt, och en blågrå trekvarts ärmad tunika, och en midjekjol med knappar på! haha mycket knappar! :P
Blev supernöjd! Vi hade jättekul också :D .. när vi kom hem gick jag & mamma ut med zogin, det är så himla skönt ute på kvällarna! Lööve it. Nu sitter jag här och käkar nötter & majskorn .. ni vet sånnadär hårda salta? mömsigt.
Aja nu ska jag ge mig av! PUSS/ Nina
hahahha råkade faktiskt helt ärligt bli en puta med läpparna bild!!!!!!!!
Men jag bjuder på den! Olinda????????
sköna gänget!
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
bamse svampen på vår tomt!
Bara för att jag inte har något liv just nu... så får ni tre dåliga och fruktansvärt onödiga bilder på vad jag köpt!
HAHAHAHAHAHAHHA!
Dethär var en bra dag! Vi ses imrrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0