Draft: Sept. 23, 2009


När felicia skulle gå hemifrån mig, så hör vi hur något börjar tjuta, SJUKT högt & mycket, trodde först det var
någon av våra bilar som larmet hade gått på men sen när vi sprungit ut & kollat så börjar hemtelefonen ringa, haha så jag kutar till den & svarar..



"Hej det är nina!"
" Ja hej! Vi ringer från larmcentralen, erat larm har gått, jag skule vilja ha koden!"
" Öh.. asså jag är ensam hemma.. men jag kan ringa min pappa vänta lite....*pappa svarar inte* .. men asså..."

Haha så jag &  felicia springer till larm skiten & försöker lista ut vad vi skulle trycka på..

" Men vänta, är koden **** ?"
" Ja det stämmer, vad bra, då kan jag se till så att vakten inte kommer, och så trycker du in larmknappen, okej?"
" Aaa men hur gör man det? eller aja okej tack PUSSPUSS hej!"
"hahahaha"

* KLICK*

HAHAHAHAHHA "PUSSPUSS" , så pinsamt!
Så hörde man hur han as garvade efteråt!
/ NINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0