DUUUNK

Asså åååååååååååh!

Jag har så jävla ont i mina ben och ny har jag sovit i 1 och en halv timme och är skit pigg, och mina ben vill bara typ flyga iväg och hoppa springa dansa, fattar ni min känsla? Dom är sega fast fulla av energi! Och jag är trött fast pigg, OCH DAGEN ÄR SEG MEN SKÖN!
Jaja ska träffa Emma åka och hyra film köpa popcorn,sen kolla på filmerna med Marce och Emma.
Okej 10 upphopp!

Skööööööööööönt nu lever jag igen, alla har ont i sina ben idag säkert från igår på galaxen haha..jaja nu ska jag liva upp mina ben mer!

Förlåt för cp inlägg, men jag är lite halv borta just nu kan typ inte äns skicka sms..............................


Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0