:(

Såå nu har jag kollat klart på dom 6 avsnitten av kniven i hjärtat som jag inte hann se igår och asså seriöst jag börja storböla när Hussein e ensam kvar på pizzerian och sjunger vafan hände !
Och det va fett hemskt när Amir hälsa på "svennen" i fängelset, asså seriöst som jag sa förrut , har ni inte sett kniven i hjärtat så måste ni verkligen se den !




Kniven i hjärtat - Vafan hände
Lyssna på den !

Aja nu ska jag sluta vara ledsen.. haha men asså seriöst det är en serie man blir rejält berörd av!

Men men ,  idag sluta vi 20 i 4 sen så drog jag och dani hem till mej och det va meningen att vi skulle plugga haha men vi palla inte så vi åt.. som vanligt :P

Har inte så mycket att säga , men vi hörs / SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0