Flight 93

Godmorgon.. eller vad ska man säga? klockan är halv ett liksom..

Asså shitt vilken grym film jag såg igår! Det var ju 11 september igår? och den 11 september för några år sedan så kapades fyra plan i New york i Manhattan ni vet? .. och Tre av fyra plan lyckades med kapningen, det är alltså det fjärde planet som filmen handlar om, för dom i det planet lyckades göra så att planet kraschade på en åker istället för det vita huset (där presidenten och massa andra människor sitter) ... dom gjorde allt för att inte dö i en flygkrasch... usch den är så sjukt hemsk!
Vissa människor på planet var bara där av en tillfällighet, en flygvärdinna bråkade med sin man & orkade inte vara hemma så hon jobbade istället, en kille höll på att missa planet men hann precis med det.. tänk om dom inte hade åkt med planet? då hade dom levt idag.

Man får se hur alla ringer hem till sina familjer, alla har panik & ångest .. pappor får prata med sina barn i telefon, och en dotter ringde sin mamma och sa farväl ... alltså så sjukt jäkla hemsk! Det värsta är att den är verklig, allt har hänt.
Alla på planet hade verkligen panik, tänk er att sitta på ett plan som håller på  att kapas, och man är helt jävla hjälp lös!? ...

Alltså det är nog min favorit film, den är så fruktansvärt bra! har ni inte sett Flight 93 så gör det!
Verkligen värd att se!

Bara ett år efter att tre plan kraschat i Manhattan i New york så var jag och min familj där, det var VÄRLDENS grop alltså ... helt sjukt! Så var det flera "plakat" med namn på alla som omkommit.... det var flera hundra.. så hemskt.


Jag ska strax åka in till stan & äta och sen till calle... vet inte riktigt vad jag ska göra i eftermiddag får väll se om jag ska vara med tjejerna eller om vi ska bort och äta eller something.
Aja vi hörsssssssssssssss puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss/ nina

haha en bild som jag & sanna har gjort, hon gjorde mig & jag gjorde henne. :P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0