Food !

Tjoho ;D
Den här helgen har jag haft väldigt mycket att tänka på.. men jag har samtidigt vart väldigt glad.. hah:P
Igår så gjorde jag inte särskilt mycket, vid halv elva typ hade dani nått viktigt att berätta, så jag ringde upp henne och vi snackade i 1 tim och 30 min... Hahahah seriöst jag kommer knappt ihåg vad vi snackade om.. ? Eller jo förresten nu gör jag det :)

Nu.. eller snart ska vi åka iväg och äta nånstans , dock inte donken eftersom jag har ätit där 2 eller 3 ggr den här veckan.. haha :P
aja sen ska jag iväg till simhallen och ikväll är det top model !:D

Kram // Sanna


Jag precis innan vi skulle gå på planet till Libanon, hihi jag ser jättekort ut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0