"GOD MAT!"........NOT

Hello !
Nu sitter jag och emma i danis soffa medans dani sover hahah...
Marce kollar typ på rent hus ? Haha ni vet tanterna som städar i folks överdrivet stökiga hus :P
Idaag har inte precis varit min turdag.. börjar med att jag vakna vid 5 och inte kunde somna om.. sen så låg jag typ och läste min tidning i en halvtimme, sen klädde jag på mig och sminka mig och va typ klar halv sju.. så jag låg på min soffa en timme typ och sen upptäckte jag hur mycket klockan var så då fick jag springa ut till bussen ..

Sen på lunchen så lägger Mario ( EN DUM KILLE !!!!!!!!!!!!) sitt tuggummi på min tallrik ?!?!?!:O Sen smetar nicklas sås på min macka och seeeeeen... SÅ FÅR JAG SÅS PÅ MIN TUNIKA?!?!?!
Seriöst vad vill fooooooooooolk -.-.-.-.-.-.-

hihi nu e dani vaken och jaaa...


Me and DANIIIIIIIIIIIIIIII !:P

// SANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0