hahahaha bääääääästa


fan vad jag bjuder på den bilden! just nu iaf :P



Asså fyfan vilken kväll!
 Ni som inte orkar läsa mycket ... börja inte läsa. Jag åkte hem till Natasha i nacka, träffade hennes kompisar & ja.. åt där, sen var jag tvungen att gå pga av mamma & pappa skulle komma, jag missade tåget hem, fick vänta, höll på att börja grina, för jag sprang så jävla snabbt genom hela TC, och sen när jag kommer fram till perrongen rullar tåget iväg, FUCK, tänkte jag. Asså fan vad sur jag var, jag höll på att kissa på mig, asså jag driver inte... sen skulle jag träffa tjejerna, dani sanna & yasmine, dom skulle till "nya galaxen", så jag åkte också dit, trodde inte det skulle vara kul, men jag är BÄST på fest! Haha nejdå , VI är BÄST på FEST. Snacka om att få igång festen, asså jag kan lova er att jag är inte den som bangar på att skämma ut mig & ha kul, jag kör fullt ut. Är det fest så är det? jag & tjejerna hade sjukt kul och släppte loss ordentligt! Hahha jag & yasmine råkade göra så Jakob & Nicklas fick lysrörs "saft" i ögonen HAHAHHA! Bra musik också :D Vi träffade några as sköna tjejer som dansade dancehall med oss ett tag! hahahah.... och sen träffade vi massa folk vi kännde & blablabla, sanna fick skjuts hem lite tidigare än oss, men vi stannade kvar, med emma, pernilla & vad fan han nu hette...pramis? pallis? pellis? aja skit i! En as skön kille iaf :)
Sen på sollentuna station mötte danis mamma & syrra oss, dom följde mig hem!
Så söööta, dani jag ÄLSKAR din mamma, så himla snäll!

Det här var en JÄVLA bra kväll, jag ÄLSKAR att gå på fest & dansa, kom ihåg: festen är inte roligare än vad du gör den ;) HAHAHAHAHHAHAHAHA :P
Aja jag kanske glömt något, men då får tjejerna tilläga det! Nu sitter jag ensam hemma i mitt stora mörka hus & dricker filmjölk, det bästa med den här kvällen var att allt blev så jävla spontant! Jag bestämmde mig att jag skulle dit typ en halvtimme innan det började, AS najs!! :D


AjA NI ÄR BÄST! PUUUSS/ NINA

Kommentarer
Postat av: Pernilla

såååå kul! det måste bara göras oftare. <3

2009-09-19 @ 10:05:29
URL: http://marieochpernillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0