hahahhaha

Shitt jag hade så sjukt tråkigt idag, satt verkligen & inte gjorde någonting...sen fick jag tag på felicia så jag drog dit, hade ap kul, jag & paaaoooow (HAHA) kollade på pippi, så mysigt. Tänk att jag aldrig slutar tröttna på astrid lindgrens filmer, dom är så mysiga! :) Så vi tittade på den & båda somnade, vaknade av felicia & hennes jobbiga galna kusiner -.- * SUCK* , hahha nej då! :) Sen åt vi glass & sen drog vi ut, nu är jag hemma & min syster och hennes pojkvän är här, NIKLAS...oops caps lock var på, men dom ska äta middag här & vi ska äta mammas lasange, mumsigt va? :)
Vad ska ni äta till middag? okej dum fråga, kommer inte få något svar, eftersom ni SUGER på att komentera!






Ikväll ska jag platta mitt hår, måla naglarna i någon mörk & höstig färg, fixa en ansiktsmask!
Och vara med syrran såklart :)  Imorgon efter skolan ska jag möta pappa inne i stan & åka till Dbrand, damon ska sponsra mig i jeans,tröjor jackor osv, kläder helt enkelt! Ni får bilder på vad jag fått imorgon!


Puss på er! / nina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0