Heeej

Nu e jag och Sanna i mitt rum med varsin data, medans Yaz och Emma spelar wii på tvn HAHAH socialt va?
Idag hade vi ju skolfoto och det gick väl bra.
Första lektionen va so och efter det va det franska, och sen sprang alla tjejer typ till den stora toaletten och plattade håret sminka om sig, och typ stog och skrek.
Jag fick sitta ner iår! Första gången i mitt liv att jag sitter:O Haha måste börja dricka mer mjölk. Ikväll har vi segling, så jag ska typ byta om snart, skulle tagit bild nu, men jag hittar inte min webbbkamera..asså var den e på datorn. Någon som vet?

Imorn ska jag och Sanna fixa lite grejer i skolan, för det kan inte vara såhär!

Hörs ikväll
Puss&kram
Dani


Heting geting;) Jag i vintras typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0