Hey now

Sådär, nu är jag vid datan igen haha.
Träffade ju Sanna och vi gick till Stinsen för att köpa läsk o sånt till imorn, och Emma och Yaz skulle ju ut o gå, men när jag och Sanna står vid godiset så säger Sanna " Asså om man shoppar med Yasmine så kommer du typ va där tills allt stänger " Sen så ser vi att Emma och Yaz står och plockar godis hahaha men vi gömde oss bakom en grej fast sen hoppade vi fram och ba heeeeej.. hahah jävla tjockisar köper godis för att promenera haha. Jaja jag och Sanna köpte iaf våra grejor sen snackade vi en stund och sen drog hon hem.

Börjar 09.15 imorn så jag kan sova en timma mer än vanligt, skööönt, och vi slutar typ 2 ? Efter det ska jag hem och duscha och sen träffa Yaz och kanske Sanna för att åka in till stan och shoppa lite:) Sen får vi se vad som händer på kvällen, you never know :)

Jaja nu ska jag fan lägga mig så e jag riktigt pigg imorgon, och kan vinna över dom andra tjejerna i 8:an på fotboll imorn haha... vi har tävling, och vår klass är... jaa eeh typ dålig för alla i den andra klassen går typ på fotboll, desutom så är jag och de flesta i klassen lite bollrädd hehe...

Menmen, vi hörs imorn!
Sovgott
Dani


Min lilla tjockis Stella när hon va typ 4 månader..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0