hungrig, trött & sliten.

Puh! Nu är jag hemma efter att ha dansat i två och en halv timme, fy vad jobbigt och ansträngande det är!
Poppingen var jag ju i full gång på eftersom det var första passet ,men sen vare en kvarts paus & då drack jag min smoothie och sen vare dags för street fusion, såååå jobbigt.....tror det är extra jobbigt efter poppingen -.-
Aja det är bara att kämpa på! Jonas kom in i slutet & fråga mig om jag var okej ...han tyckte jag såg svimfärdig ut! hahahahah kände mig faktiskt lite så! Nu sitter jag här och uppdaterar & väntar på en god middag.
Mammas pasta med tomatsås, extra gott när mamma lagar, hon är ju itaaaliaaano :)
Puss på nosen! / nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0