Idol & andra avenyn!

Titt ut!
Vart är alla tjejerna undrar jag? ingen har uppdaterat!
Jag är nog världens omtänksamaste syster... kan man säga så? haha..ja är förkyld men ändå går jag till konsum och köper kladdkaka till min syster som var sugen på choklad! Snällt eller hur?
Jag städade undan efter middagen hon lagade också, och imorgon kväll ska jag göra tacos till oss!
Vi är ensamma hemma i två dagar, för mamma och pappa är i göteborg!
Om tio minuter börjar Idol! ska bli sjukt roligt! Och en timme efter det börjar mitt favorit program, Andra avenyn!
Ni som inte sett det borde se det ikväll!
Juste kissie svarar ju på frågorna på 118800, jag var tvungen att testa..så jag frågade en fråga..och hon svarade! hahahhahahahaha aja nu ska jag upp till soffan med en filt & en bit kladdkaka!
/ nina
ps: tack ni som komenterat mitt förra inlägg! Det blev den första bakgrunden som ni tyckte!
Kolla på www.ninaaas.blogg.se ! tack sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0