INTE min dag.

Fyfan har haft otur hela jävla dagen!
Dancehall i mitt hjärta, det roligaste & bästa jag någonsin gjort! Lärde känna en snäll tjej också :D Ruuuuligt.
Aja påväg hem sprang jag som en idiot till bussen i SPÖregn, missade tåget....väntade en kvart, gick av vid helenelund för att ta bussen hem...missade bussen...fick gå upp till tåget och vänta där hur jävla länge som helst!
Hade som tur var en pratglad halvnykter kille brevid mig som pratade ut om sina problem till mig..hahah!

"jag hatar pendeln så jävla mycket, så fucking mycket, åååå fyfan JAG RYSER BARA JAG TÄNKER PÅ PENDELN"
hahahha det var kul att snacka med honom, stackarn! :P
Aja nu dricker vi te ... koppen är full och kommer förbli så. BLÄH.
Puss godnatt peace and love / nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0