knas

Tjaaaaaa! Som jag alltid säger :P

Igår var det AP kul, haha fast lite kaosigt, mycket och göra om man säger så.
Vet inte om jag ska säga mer än så, isf får dom andra tjejerna göra det.
Men vi hade kul iaf, och jag garvade så sjukt jäkla mycket! Vi kom hem helt förstörda, jag hade ont i fötterna & yasmine ont i sin mage hon typ lyssnade inte på vad jag sa! :P Vi kokade pasta (såklart) och sen fick vi panik sms & sen somnade vi. Vaknade upp i en varm säng i ett varmt rum, snackade & och åt frukost!

nu sitter vi här och funderar på vad vi ska göra idag, senare ska ju jag på calle (A)
Och imorgon ska jag på brunch! Niiice huh?! :D

Jaja vi höööres!
/ Nina

dance is my passion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0