LörDag!

Hej världen!
sovit gott? jag sov så jäkla djupt inatt! vaknade av en viss hund...
Ätit stor god "familjefrukost" som vi sällan gör, gott på promenad med vovven & nu ska jag upp och byta om sen ska jag M&P åka in till stan! Vi ska köpa möbler till min syrras gamla rum, som nu ska bli till tv/mys rum...ni kommer somsagt få se före / efter bilder ;) Efter det ska jag o mamma till american apparel (stavning?)
Och antagligen köpa lite danskläder till moah :D! Sen blire lunch och senare till calle...bra dag (!)

Ikväll ska vi kanske träffa mina kusiner..so fun! Och så får vi se om yasmine kommer till mig :)

PUSS/ Nina tha best.
ps... juste! kom på att imorse fastnade jag på programmet "Vintergatan" jag kollade alltid på det när jag var yngre...någon mer som gjorde det?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kollade också alltid på det när jag var yngre xO xP

2009-09-05 @ 15:24:30
Postat av: Verre

Den kvällen bänkade jag och min syrra och kollade på vintergatan. Det var bara det ända jag kollade på när jag var yngre :P

2009-09-05 @ 20:26:24
URL: http://verresss.blogg.se/
Postat av: Tahsim

Jag kollade på de hela tiden när jag var liten!!

2009-09-05 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0