Lördagsmys

Hej fiiina ni! Min dag började med att dani ringde och väckte mig, jag fick skjuts till yasmine & åt frukost med tjjerna o Niklas, haha :) Ingen av oss kan typ gå sen igår :P , sen åkte jag in till stan, calle flygare you know... Hem igen & checka in mamma & pappas nya sovrum, fett fint :D Dom har målat om och gjort om helt & hållet, kan lägga in en bild på det imorgon! Sen så nu på eftermiddagen har jag varit med mamma & pappa, handlat mat osv, nu lagas det mat i köket, panerad kyckling med klyftpotatis! Pappas specialare :D Yasmine kommer snart hit & vi har köpt massa gott! Ska se på min nya beck box som jag fick idag! Wiiii, om ni inte vissted det så ÄLSKAR jag och yasmine beck, vår grej liksom :D Aja puss på er! / nina
lite balla bilder tycker jag, tog dom idag på mobilen! :)
Har trots allt bara 3.2 megapixlar på mobilen, sjukt snygga bilder! :D
Just nu i min rosa "ponny" mjukis dress! (Yasmine har också fått en sån, så nu är vi  twiiiins :) hahaha)

fan vad jag bjuder på den bilden, sjukt ful, dumma datablixt!

puss/ nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0