med felicia

Haha SHITT vilken knas dag!
Började med att jag pratade i sömnen när jag vaknade haha!? jag sa " Men ge mig koden till garaget, det är viktigt jag måste ju ha den?!" sen var det skola, SO provet gick sjukt bra! Jag skrev mycket mycket mer än vad man behövde -.-, hoppas på bra betyg iaf :)!

På lunchrasten åkte jag & flisan gratis buss hem till henne, kom hem till henne där det inte var någon hemma, ingen nyckel hade vi heller -.- ! Vi gick till konsum, och sen till bageriet, vi var ju vrålhungriga! Så vi köpte tre frallor, smör & youghurt! Bra lunch va? NAT!

 

Efter skolan gick vi hem till mig! Dutttiiiiiga vi är då :)!
Jag hade glömt nykel, hem till flisan & sen kom papichuulo och lämnade min nykel till mig, gulle han då!
Och han är så konstig, han har åkt och köpt en bil idag, och inte sagt något till mamma! haha :P
Nu sitter vi hos mig och har nyss ätit maaarräääng swisch! MÖMS!

Snart dans för mig wiii :) /nina


Kommentarer
Postat av: paulina<3

snyggt!!<3

2009-09-29 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0