Meeeellis & pervon

Hej! Nina här :) Jag är så jävla glad! pga av en sak :D (saaarah u know) mhuhuhu... Nej men nu ska jag hålla tist.
Iaf..sitter och äter mellis.. mammas smoothie& en rostad macka.. så sjukt gott!  Har typ inte ätit någonting idag!
Föressten fyfan vad killar är äckliga! Alltså igår på lunchrasten gick jag & felli ner till centrum.. på vägen tillbaka går vi förbi Ungdomens hus där dom bygger, då säger felicia " jobba fortare" till en byggarbetare.. han:" det går inte om ni två går här!" Jag:" eh varför då?" han " så snygga så man måste glo", asså USCH!!!!!
Han var typ 30 år? och idag på lunchrasten så gick vi förbi där igen.. då säger felicia " ueh..där är han"
Och då kollar han på felicia på ett sånt ÄCKLIGT sätt... ni vet * upp....ner....upp ...ner* ni fattar? på ett pervo sätt! Jag kunde inte hålla mig så jag sa " Jävla äckel!" och kollade snett på honom, asså USCH hur vågar man? 30 år gammal och "stöter" på 14 åringar?

bilder från igår
dagens:
Ska 'chiiilläääni' lite grann, sen blir det på med danskläder & iväg! Puss/ nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0