Moahaha

Tjuuu
Idag efter skolan gick jag hem till Sanna och vi åt och kollade på tv haha.
Sen gick jag hem och somnade på soffan i typ 1 timme, va skit trött. Nu har jag läst lite i min bok som vi har till svenskan imorn, haha en viss människa tycker om omslaget på boken  ;)
Nu chattar jag med Sannush lite och snackar om typ inget heh. Jahapp där loggade hon ut-.-
Jaja funderar på om jag ska tvätta håret eller inte, hmmm... jaja tror det blir så, men måste skynda mig lite för annars kommer jag lägga mig 12:P

Hörs sen

Dani


Jag och Ebba typ 1,5 år sen




Kommentarer
Postat av: Anonym

vist e dom snygga? funderar på en, ja.

2009-09-14 @ 21:20:46
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0