morgon arg nina

hAHA, vaknade fleera gånger av att mamma väckte mig & att zogin gnällde, när mamma kom in för sista gången och sa " Nej nina nu får du gå upp" så säger jag  " Om du masserar mig" , jag fick som jag ville :)

Men trots det så var jag AP arg på mamma & på alla andra runt omkring mig, skällde ut henne för att jag ville göra om mitt rum, och smällde igen dörren till mitt rum och kom inte ut.
Muhuhuhuhuhu så det kan gå! Driver, nej men jag fick dåligt samvete och gick ut till henne igen, och var glad & trevlig! Nu ska vi åka till ikea och handla lite saker, känns som jag är där varje helg? :P


Sajjk bild, gud vad jag säger det ordet 24 /7

aja puss bajs kiss. / nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0